maanantai 7. maaliskuuta 2016

Maanantaita ja tukka juttuja

Mitenkä viikonloppunne sujui hyvät lukijat?

Omasta mielestäni viikonloppu hujahti taas aivan liian nopeasti ohi. Eipä sillä, työtönhän minä olen. Itse nukuin liian pitkään tänään, nousin vasta klo 12:00 sängystä. Olen tässä hieman perehtynyt elintarvikealan hygienia juttuihin, sillä torstaina pitäisi käydä suorittamassa hygieniapassi. Kortin saatuani voisin hakea paremmin töitä myös yksityiseltä puolelta. Silloin kun olin itse opiskelemassa lähihoitajaksi, ei ollut vielä pakollisena suorittaa tuota korttia.

Loppu postauksen pyhitän muutamalle arkiselle kuvalle, sillä tänään on laiska olo.


Usein aloitan aamuni juomalla kahvia ja syömällä pari palaa leipää. Samalla katson Emmerdalen jaksoja läppäriltä. Tänään piti tiputtaa hieman lunta katolta, jottei tippuisi niskaan ulos mentäessä.



Teinpä kuvakollaasin, josta näkee hiustyylini muutosprosessin. Alkujaan tukka oli melko pitkä ja musta pysyi värinä monia vuosia. Nyttemmin olen sitten leikannut hiukseni lyhyemmiksi ja aloittanut värinmuutosprosessin. Onneksi hyvä ystäväni on auttanut minua tässä asiassa, enkä enää pelleile itsekseni marketin värinpoistoilla, saati värjää tukkaa alituiseen turhan punertavilla sävyillä. Toivon kovasti, että kesään mennessä uusi sävy olisi saavutettu ja ehkä tukkakin kasvanut hieman pituutta takaisin. Mikä siinä onkin, että aina sitä surkuttelee kun on mennyt leikkaamaan pitkän tukan lyhkäiseksi? Niskaan leikatusta undercutista kuitenkin tykkään!

Tänään postaus oli tosi kökkö. Pää on ollut koko päivän ihan jumissa, tuntuu että ulosanti tökkii ihan kunnolla. Voisiko tämä johtua lääkeannoksen tiputtamisesta? Tiedä häntä, nyt mennään näillä!

Alkavaa viikkoa kaikille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit esittää ajatuksesi taikka kysymyksesi tähän: