sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Puhelinsovelluksia ja kynsilakkoja.

Viikonloppu on taasen ohitse!

Hygieniapassikoe meni torstaina läpi pistein 40/40, jes! Onpahan nyt sekin kortti taskussa. Tai no, parin viikon päästä se virallinen kortti vissiinkin tulee postissa :D Olen koittanut opetella käyttämään Snapchattia, ei ole helppo sovellus näin alkuun!
Käytän melko paljon puhelimen sovelluksia noin muutoinkin, sillä en omista omaa läppäriä tms. Hyvin olen silti pärjännyt. Aikoinaan olin todella ihastunut iPhone 4S puhelimeeni, kunnes kyllästyin alituisiin Applen päivitysongelmiin. Nykyään minulla on käytössä Huawei P8 lite ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Tällä luurilla käytän Facebookkia, Instagramia, Ilmatieteenlaitoksen äppiä, Iltalehteä, Snapchattia, sekä Whatsappia. Luen puhelimella myös sähköpostini ja pelailen muutamaa peliä, varsinkin Haydaytä! :D

Olikohan se tuossa torstaina, kun törmäsin Luxplus nettisivustoon etsiessäni tiettyä hiustenmuotoilutuotetta. Hieman epäilytti liittyä tähän "clubiin", mutta lupaus siitä että jäsenyyden voi irtisanoa milloin vain, uskaltauduin rekisteröitymään. Tilasinkin sitten useamman kynsilakan, huulipunan, hiussuihkeen ja mitähän muuta.. Hinnaksi tuli vain vaivaiset 12€ ja sivusto kertoi minun säästäneen 35€. Saapahan nyt nähdä, ensi viikolla tilauksen pitäisi saapua.
Kynsilakkoja minulla on kyllä jo aivan tarpeeksi ennestäänkin.. Nyt kun olen ollut taas työttömänä, on ollut aikaa lakkailla kynsiä! Ne kaikki värit!

No okei! Osa näistä on kylläkin tekokynsiä!

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit esittää ajatuksesi taikka kysymyksesi tähän: